На малолітнього гвалтівника оголосили полювання

07.10.2014 19:07
Нещодавно ми писали про те, що неповнолітній ніжинець згвалтував свою подругу, яка запросила його до себе додому. А тепер на слід того ж самого гвалтівника вийшла організація "Модний вирок" - це народні месники, які ведуть вуличну боротьбу проти наркоманів, педофілів, та.і.н.
 
Модный Приговор Чернигов и Область
Раніше ми писали про бандформування, яке вчинило розбій по вул. Воздвиженській, виявилось, що цей злочин скоїла організація "Модний вирок". Через деякий час учасники цієї організації були затримані міліцією, а отже тепер вона знову відкрилася, тепер вже з новим особовим складом.
 
Постраждалий гвалтівник просить не називати його імені, бо шкодує за скоєне й боїться розправи. Він запевняє, що хлопці з цієї організації слідкують за ним, вже навіть до навчального закладу дісталися. 
 
Він розповідає: "Модний вирок" підстеріг мене вдома, десь чоловік 10 на мене напали, хотіли, щоб я передав привіт "Модному приговору", потім я забіг у дім та закрився там."
 
Чим закінчиться ця історія - невідомо. Але хлопець тепер не на жарт боїться за своє здоров'я та навіть життя.